2011. augusztus 31., szerda

Új név :)

Sziasztok!
Korábban is volt már róla szó hogy nem nagyon szeretném megtartani a Sunny blogos nevet. Bár kicsit hasonlít a Kittyhez. :) De találtam egy olyat ami nekem nagyon tetszik és az is hasonlít a Kittyre :) Az ötlet egy Selena Gomez szám hallgatása közben jött és mivel imádom a csajt (sőt barátnőm szerint ha úgy van megcsinálva a hajam meg a sminkem akkor hasonlítok is rá) ezért ezt választottam.
Ha nektek is tetszik /vagy nem/ írjátok meg nekem :) Kíváncsi vagyok mit gondoltok, bár tudom ez nem olyan nagy dolog.
Tehát az új nevem: Selly lesz ^^


ui: Mivel már a blog is az enyém így a facebookos oldalt is úgy kezelhetem már ahogy akarom. Tehát néha ki fogok írni pár dolgot is aminek van és aminek nincs köze a törihez :) Pl valamiről a véleményetek stb. De ez csakúgy fog működni ha bátran hozzászóltok a témához, esetleg épp ti hoztok fel egyet. Szóval tessék nyugodtan lájkolgatni és hozzászólni (akár megosztani)!


Puszi: Selly


uui.: Ezt a nevet még nekem is meg kell szoknom xD


uuui.: Az előző fejihez még várom a komikat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése