2011. augusztus 24., szerda

Közlendő :$


Sziasztok Sunny vagyok!
Ez az utolsó bejegyzés, amit még én írok a blogba. Ne ijedjetek meg nem fogom törölni. Vagyis törölném de van nekem egy barátnőm aki lebeszélt róla.
Ez nem azt jelenti hogy ÉN folytatni fogom. Bevallom ez a blog egy múló szeszély volt. Egy ideig még jó, de meg lehet unni. És én meguntam. Igazából nem is az én ötletem volt. Az egész történetet közösen írtuk barátnőmmel, de ez az ő története. Az ő agyában született meg. Én csak leírtam. És az írásnál el is fogytak a teendőim. A dizit, a fejlécet, a szavazásokat, a linkcseréket, a díjakat, a facebook-os oldalt mind mind Kitty kezelte, amiért én nagyon hálás vagyok neki.
Néhányan bizonyára ismerősnek találjátok a nevét, bár gondolom sok ilyen blogger név van. Hogy ki ő meséljen ő maga.
Én ezzel búcsúzom, és kérlek ne haragudjatok rám.
Viszlát :)




Hát sziasztok! Kitty vagyok. Ahogy Sunny említette talán ismerhettek a régebbi blogjaimról. Volt egy saját történetem, amit nem sok mindenki olvasott a Lizzy Stewart élete, aztán egy Nessie-Jake a Forever and after, majd egy Waverly Place-Twilight keverék a Wizard and Werewolf, és végül egy Tanya-Edward Bella-Jake sztori a You belong to me. Négy blog és mind egyszerre. Ezzért is hagytam abba. Nem bírtam az iramot, és sürgetett a határidő. Ez az amit én utálok. Egy idő után már nem azért írtam mert szerettem, hanem azért mer féltem, hogy elveszítem azt a pár olvasómat a sok késéssel.
Örültem, hogy ezt az ötletemet nem nekem kell megírnom. Bár tény, hogy ott ültem felette a fejezetek írásánál, és segítettem meg mindent kezeltem a blogon, én tettem fel a fejiket stb. azért mégis kevesebb volt a teher. Aztán az én butus lusta barátnőcském egyszercsak bejelenti hogy unja. Na nekem itt volt végem. Ez az eddigi legjobb blog ötletem már mindent kitaláltam és erre piff, vége. Ezt nem hagyhattam, és ezen össze is vesztünk. Végül úgy döntöttem, hogy ha neki nem kell akkor megpróbálom én átvenni. Remélhetőleg fel se fog tűnni nektek, hogy más az író, mivel mint már említettem együtt írtuk a fejezeteket.
Az is eszembe jutott, hogy mi lenne ha nem is szólnék csak folytatnám tovább, de úgy gondoltam tartozom ennyivel nektek, hogy elmondom az igazságot. De hogy ne legyen annyira feltűnő maradok a Sunny blogos névnél. Vagy ne...? Nem tudom. :) Ez majd elválik.
Egyébként ha van valami kérdésetek még, vagy csak beszélgetni szeretnétek bejelölhettek facebook-on is. Írjátok meg komiba vagy mail-be és meg tudjuk beszélni. Így nyilvánosságba nem akarom kitenni, mert félek a zaklatástól (volt már rá példa).
Huh hát azt hiszem ennyi :)
Remélem nem haragszotok ezért se rám se Sunny-ra és továbbra is hű olvasók és komizók maradtok.
Hamarosan hozom a friss fejit :)

8 megjegyzés:

  1. Szia(sztok)!
    Én Kitty sztorijait régebben is olvastam, sajnálom, hogy Sunny elmegy, de én így is maradok és olvasok! :D

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Sajnos én még nem olvastam Kitty eddigi történeteit, de a Twins-re továbbra is kíváncsi vagyok. Szerintem lehetsz a saját neveddel, de végülis te döntöd el. De azért a facebook-os oldal marad, nem? Puszi, és várom a kövi fejitSziasztok!

    Sajnos én még nem olvastam Kitty eddigi történeteit, de a Twins-re továbbra is kíváncsi vagyok. Szerintem lehetsz a saját neveddel, de végülis te döntöd el. De azért a facebook-os oldal marad, nem? Puszi, és várom a kövi fejit de a Twins-re továbbra is kíváncsi vagyok. Szerintem lehetsz a saját neveddel, de végülis te döntöd el. De azért a facebook-os oldal marad, nem? Puszi, és várom a kövi fejitSziasztok!

    Sajnos én még nem olvastam Kitty eddigi történeteit, de a Twins-re továbbra is kíváncsi vagyok. Szerintem lehetsz a saját neveddel, de végülis te döntöd el. De azért a facebook-os oldal marad, nem? Puszi, és várom a kövi fejit

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én azt hiszem, hogy már olvastam Kittytől ezt azt, a You belong to me az ismerős számomra, és igazán szerettem, ezért nem "ijedek meg", és továbbra is olvasni fogom. Sajnálom, hogy Sunny abbahagyja, de ha ő így boldogabb lesz, akkor legyen így :)
    Örülök, hogy te folytatod, és remélem, hogy te nem fogod megunni, mert tetszik a történet.
    Nagyon várom a folytatást mellesleg :)
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  4. Aria: Köszönöm hogy olvastad a régi sztorim és hogy ezt is olvasni fogod :)

    Dinah: A facebook-os oldal marad persze, én ezt úgy értettem hogy engem bejelölhettek ha akartok, de a profilom nem szeretném nyilvánosan kiírni.
    Tehát ha valaki be szeretne jelölni az inkább írjon egy e-mailt :)

    Alice656: Biztosan nem fogom megunni. Most annyi ötletem van hogy lehet hogy 2 könyv lesz belőle :)

    És mégegyszer köszi hogy olvasni fogjátok :)

    Ui: Szerintem maradok a Sunny névnél :) Ennél a blognál már meg van szokva ez az írói név :)

    VálaszTörlés
  5. Szia.

    Nekem nagyon tetszik a sztorid elég egyedi, és nagyon örülök hogy folytatod. Én sem olvastam az eddigi történeteidet viszon szeretném, ha még van rá lehetőség. Mert ebből kiindulva biztos nagyon tetszenének azok is.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  6. Orsi: Köszönöm a bókot :)
    Sajna a régi blogjaimat már töröltem :/

    VálaszTörlés
  7. sziaa:)
    sajnálom,hogy nem folytatod,de biztos vagyok benne,hogy Kitty is ugyanilyen jo lesz:)
    esetleg Kitty eltudnád küldeni az előző oldalaidnak a címét?:)
    előre is köszönöm
    puszii

    VálaszTörlés
  8. dorcsi_96: Köszönöm a bizalmat :)
    Az előző oldalaimat már töröltem, de mivel anyian kéritek egyet visszahoztam. Csak hogy lássátok. Nem hiszem hogy folytatom de... na! :P Nekem is hiányzott :)

    a link: http://wizard-warewolf-kitty.blogspot.com/

    VálaszTörlés