2011. október 1., szombat

Olvastok még?

Sziasztok! 


Tudom eltűntem, de most kezdtem a középsulit és rengeteget kell tanulni. Főleg angolt, mivel 0. évfolyamra mentem. 3 különböző tanár, és ez így olyan mintha 3 különböző órára készülnél. És ez csak az angol. A többit már meg se merem említeni. 
Na szóval a lényeg az hogy szeretném tudni olvasnátok-e még ha jönne a friss, vagy hagyjam a fenébe? 
Kommentbe írjátok le vagy legalább egy tetszik pipát nyomjatok. 


Ha lesz még kinek akkor a jövőhéten biztosan összevakarok egy frisset. 
Előtte viszont lesz egy emlékeztető bejegyzés mivel már én magam sem emlékszem mi történt eddig a töriben. 


Még egyszer bocsi hogy így eltűntem :(
Várom a komijaitokat! :D


Pusz: Selly

5 megjegyzés:

  1. sziaaa.:)

    én nagyon örülnék a frissnek. nagyon várom már a folytatást.:D
    a suli pedig suli ezt megértem, mivel én is hasonló cipőben járok...:)
    remélem jövőhétre tudod hozni a frisst... tűkön ülve várom... :P
    puszii: szofii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, én is most kezdtem a gimit, és teljesen megértem :) Természetesen nagyon szívesen olvasnám továbbra is a történetet, szeretem :)
    A sulihoz meg sok erőt, és kitartást kívánok (kell hozzá xD).
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én is várom a kövit. Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!


    Jujjjjjjjjjj én már annyira vártam, hogy jelentkezz szinte minden nap megnéztem hátha tettél fel vmit számunkra! Szóval azt hiszem nem lesz meglepő a válaszom mint hogy igeen!
    Pont a legizgibb résznél maradt abba é annyira érdekel hogyan fog folytatódni!
    Egyébként megértelek hogy nincs vmi sok időd erre hiszen én most kezdtem a fősulit és nekem is elég húzós frisselni de valahogy mindig összehozom a hétvégén... remélem neked is sikerülni fog és minél hamarabb olvashatom tovább!
    puszi
    Bee

    VálaszTörlés
  5. FRISS FRISS FRISS :) Igaz én még csak most találtam rá a történetedre, de nagyon tetszik. Örülnék, ha folytatnád :)
    Puszi Jess♥

    VálaszTörlés