2011. június 6., hétfő

Prológus

Sziasztok!
Megnyitottam életem első blogját! :D 
Ez az ötlet egy furcsa álomból jött és "Twilightosítottam" 
A lényege hogy Bella és Alison ikrek, akiknek kiskorukban Bella szeme láttára megölték az édesanyjukat. Ennek az emléknek a hatására örökre elhagyták Forks városát! Vagy mégsem...?


ui.: Ez a prológus nagyon béna lett de alig várom hogy a közepén járjunk ahol a nagyobb események vannak :)
És nem is nagyon tudom hogy gondolkodik egy 4 éves xD 


Na de nem dumálok :) Lécci olvassátok és véleményezzétek. Mivel ez a legelső blogom tényleg örülnék pár kommentnek :D 




Prológus:






Már a repülőn ültünk. Mellettem apa ernyedten hajtotta hátra a fejét, a szeméből csak úgy sugárzott a fájdalom. A húgom pedig semmitmondóan bámult ki az ablakon. Ez most nehéz mindnyájunknak. Soha nem hittem volna, hogy valaha is visszakényszerülünk oda, ahonnan még kisebb korunkban kellett eljönnünk. Nem is a kellett a jó szó. Önszántunkból hagytuk el azt a házat… az emlékek elűztek. Még ma is beleborzongok, valahányszor visszagondolok arra a napra…


(13 évvel korábban)

Épp a kis színezőmet színezgettem. Anya azt mondta már aludnom kellene, de én felkeltem, mert még nem voltam álmos. Apa nem volt otthon, hogy a helyemre zavarjon, mert ő vigyáz az emberekre. Vigyáz, hogy semmi baj ne legyen a koncerten ahova anya is megy majd.
Majdnem lebuktam, hogy még nem alszom, mert, ahogy kisosontam a lépcső alatti kis gardróbba, a nappalin át kellett mennem és anya meg is láthatott volna, de ügyes voltam.
Már csak a napocska volt hátra és kész lett volna a kép, de ekkor hangos zajt hallottam. Annyira megijedtem, hogy a ceruza is kiesett a kezemből.
- Maguk meg kicsodák? – hallottam anya hangját. Kíváncsi lettem kik jöttek ezért csendesen elkezdtem lopakodni a nappalihoz. De mikor az ajtót résnyire kinyitottam volna éles sikoltás, és egy hangos durranás kíséretében anya teste egyszer csak összecsuklott. Először azt hittem alszik, de aztán a fejéből vörös lé folyt ki. Nem akartam, nem tudtam elhinni, hogy mit látok! Az ott vér!
Ahogy erre ráeszméltem önkéntelen sikítás tört fel a torkomból. Az ajtó, aminek a résén át láttam anyut, egyszer csak kicsapódott, engem hátradöntve. A szememből ekkor már patakban folytak a krokodilkönnyek. Magamban csak apuért könyörögtem. Apu egy hős! De hát akkor most miért nem ment meg?
- Arról nem volt szó, hogy lesz is itthon valaki! – emlékeztette az egyik.
- Már nincs is! A gyerekkel meg ne törődj, nem fog megenni – mondta az, akinél a pisztoly volt.
Én pedig csak kuporogtam ott a sarokban megsemmisülten, és szinte fel sem fogtam, hogy mi történt…

20 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök annak, hogy írtál. Nagyon tetszett! :D :D Rövid és lényegre törő volt, teljesen magam elé tudtam varázsolni. :) Gratula! :D :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Eddig nagyon izgalmas, várom a folytatást! Már én sem emlékszem, hogy hogyan gondolkodtam négy évesen, de szerintem hihető :)
    Puszi,
    Alice656

    VálaszTörlés
  3. Szia! Jöttem, ahogy kérted :) Nagyon jó kezdés, ügyes, és sok szerencsét kívánok mivel ez az első blogod :)))

    Puszi: Niara

    VálaszTörlés
  4. Szia!Nekem nagyon bejött! ;D
    máris felcsigázta a kedvem és a kíváncsiságomat!
    már nagyon várom hogy mi lesz a folytatásba!!!
    Sok sikert!!!
    Ewí

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Kérted hogy nézzek be és mondjak véleményt :) hát itt volnék!
    Szóval szerintem jó kezdés ahhoz képest hogy "kezdő" vagy. Ha ÉN így írtam volna az elején akkor örömtáncot jártam volna :D
    Nekem átjöttek az érzések.. én emlékszem a négy 4 éves koromra egy kicsit.
    Talán egy picit jobban leírhattad volna a halálát Belláék anyjának ( jó ezt csak én mondom xd szeretem a morbid részeket ) de egyébként olvasni fogom a blogod! mert jól írsz, és lehet élvezni az írásod!! :)
    na ennyi lenne, meg annyi hogy siess az 1. fejezettel. Nagyon kíváncsi vagyok rá!
    pusz
    Flore

    VálaszTörlés
  6. Szia!Hívtál és hát itt vagyok! xD.Nekem Eddig személy szerint nagyon bejön,de egyet kell értenem Flore-al.Reneé halálát,tényleg jobban leírhattad volna.Amúgy nagyon szépen írsz.Rendszeres olvasód lettem! :D

    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia :) Írtál nekem és én jöttem :) Elolvastam a prológust és meg kell mondjam nagyon ígéretesen hangzik! :) Jól írsz nem rizsázod agyon a dolgokat mégis minden érthető :) Jó az ötlet és kíváncsian várom, mit hozol ki belőle.
    Rendszerese is lettem, mert úgy gondolom itt még sok élvezetes percet kaphatok tőled és szívesen olvasom a történeted. Nézz be hozzám te is, és ha találod annyira jónak a történetem, kövesd te is az enyém, örülnék neki :) Mindenképp szólj, ha felteszed a következő részt, kíváncsian várom :)
    Pussz!!!
    ui: Sok ihletet és olvasót kívánok neked és legfőképp azt, hogy, mindig élvezd,hogy írhatsz! :)

    VálaszTörlés
  8. Szija :)
    Nekem is tetszik a történeted.
    Most kíváncsi lettem, hogy akkor melyik lány lesz Edwarddal és melyik Jacobbal... már ha így lesz :)
    Nagyon ügyesen írsz, és sok sikert kívánok neked :)
    Remélem sietsz a következő fejezettel!
    Puszi, Fancsy

    VálaszTörlés
  9. Szia.
    Nagyon tetszik az alaptörténet.
    Nagyon tetszik ahogy megfogalmazod az érzelmeket és a jeleneteket.
    Kíváncsi vagyok melyik lány kivel lesz..:D
    Remélem hamar lesz az első fejezet.
    Csók.Zsófi.
    ℒℴνℯ.♥

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Hívtál és itt vagyok :D
    Nekem nagyon tetszik a prológus, nagyon jól írsz, lényegretörőn !!!
    Én is kiváncsi vagyok, hogy melyik lány kivel lesz...
    várom a fejit
    puszy

    VálaszTörlés
  11. Szia :D
    Kérted, hogy nézzek be és én be is néztem :D
    És, hét mit ne mondjak...nagyon tetszik *__* már alig várom a frisset :D Remélem nem kell sokat várni ;D

    Puszii: Vii^^

    VálaszTörlés
  12. Jajj egyem meg hogy örül :) (Ezt értsétek úgy hogy a legjobb barátnőm blogja és nagyon fel van pörögve a sok kedves szótól)
    Drágám ez a prológus fantasztikus lett :) Ahogyan a történet is az lesz majd ha kibontakozik :)
    Első blognak ez tökéletes! :D És ne izgulj, mindenki imádja :D

    Puszillak, Kitty

    VálaszTörlés
  13. Sziia :)
    Itt volnék, és csak hápogok xd
    Drága Flore-m szavaival élve "örömtáncot jártam volna, ha kezdőként így írok" :D
    Kitty-nek igaza van, valóban már most imádom, gratulálok hozzá :)
    Sok-sok komiit, és sok sikert kívánok hozzá :D
    Szerintem is leírhattad volna kicsit részletesebben, hogy hogyan történt az eset, de nem baj :)
    Tetszik a fogalmazásod is :D
    Siess az elsővel :)

    Flory

    VálaszTörlés
  14. Szia! Hívtál és itt vagyok, elolvastam a prológust és nekem tetszik az ötleted, már régebben én is gondolkodtam egy hasonló, már mint azon, hogy ikrek lennének..stb. de mégsem valósítottam meg, Na de térjünk vissza rád. Nagyon érdekes és nekem tetszik, és már nagyon várom a folytatást! Puszi!
    U.i: Egy r.o.-val több :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Itt vagyok ;)
    Nekem nagyon tetszik..kiváncsivá tettél ;)
    Nagyon várom a kövit...siess vele ;)
    Puxa
    Emy

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Nekem is tetszett! :) Jónak ígérkezik. :)
    Gratulálok a Prológushoz, imádom!:) Minden valószínűséggel, olvasni fogom! :)
    És, hozzám is benézhetnél, és írhatnál véleményt! :)
    xoxo, Lilimooo

    VálaszTörlés
  17. a bevezetődben úgy olvastam a "Alison ikrek és kiskorukban megölték az anyjukat", hogy ŐK maguk tették. Ezek után kevésbé izgis:D:D:D

    VálaszTörlés
  18. Ha elolvasod kiderül hogy nem ők voltak. Szóval.... nem értem mi bajod. Bocsi :)
    Egyébként nagyon szépen köszönök minden hozzászólást :) Aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
  19. Szijja!
    Hívtál,jöttem és egy jó döntés volt.
    Már most imádom,amit csinálsz!
    Szí-vel egy cseppet egyet kell értenem,én is azt hittem elsőre,hogy az ikrek ölték meg az anyjukat,mondjuk enyhén megakadtam rajta :) (természetesen a történet ettől még nem lett kevésbé érdekes)
    Szerintem maga a prológus lényegre törő,pontosan megfelel a célnak,főleg így kezdő íróként.Magam véleménye,hogy jobb hogy nem emlékszünk a 4 éves gondolkodásunkra,mert az azt jelentené,hogy megakadtunk azon a szinten :P
    Valóban lehetett volna egy kicsit részletesebb a fontosabb rész,esetünkben a gyilkosság,ahogy valaki egy szekrényben bujkálva látja.Persze ezzel nem mindenki ért egyet,van,aki nem szereti a rizsázást,de személy szerint én igen,sokszor sokat dob a történeten.Pl.egy helyiség,érzelem,egyebek részletekig kitérő leírása jobban segít elképzelni azt,amilyenre maga az író gondolt,így egyszerűbben tudunk értelmezni sok gondolatot;más esetben fontos izgalom-fokozó hatással bírnak ezek a bizonyos részek...
    Szóval sok-sok ihletet kívánok a jövőbeni munkádhoz!Követni fogom!
    pux:Đ

    VálaszTörlés
  20. Szia. Kértél, h nézzek be, és hát itt vagyok :) Egyet kell értenem az előttem szólókkal, elsőre én is azt hittem, hogy ők ölték meg az anyjukat, és kicsit fura is volt, hogy mégsem. Ha lehetne 1 tanácsom, akkor sztem az elejéről az ők ölték meg az anyjukat részt levehetnéd, mert kicsit összezavarodik az olvasó utána :) Vagy lehet, hogy csak én? :) Lehet azért, mert humános vok :D Na mindegy :) A prológus tetszett, lényegre törő volt, mégis kiderültek belőle dolgok. Sztem is lehetett volna néhol-néhol részletesebb leírás, de én is szerettem volna így írni kezdő koromban :D Sőt, még most is :D Sok sikert és rengeteg kitartást a blogos életedhez :) Puszi (K)

    VálaszTörlés