2012. március 4., vasárnap

Késés :/

Sziasztok :$


Megint csúszott a friss, de tényleg nagyon elfoglalt vagyok... :/ 
Csak holnap (hétfőn) 3 TZ-t írok és ráadásul kezdődik a suli hét. (tudjátok... osztályverseny, vetélkedők, előadások stb.) És én szokásomhoz hívem mindenben benne vagyok. (még éneklek is :D - no comment xD) Szóval még kevesebb az időm mint elvileg lenne. 
Viszont még két oldal és kész lenne a fejezet... szóval talán a héten valamelyik nap felteszem, legkésőbb szombaton. 
Tudom... most azt kérdezitek "te hülye miért nem írod akkor most?" Nos azért mert mint említettem egy korábbi bejegyzésben buktam matekból és holnap az egyik TZ matek lesz :s... tehát tanulnom kell ezerrel (a célom tartani a stabil kettest) :D
A másik ok pedig hogy ti sem erőltettétek meg magatokat a komikkal... összesen 3(!!!) komi érkezett - ebből egy az enyém :|  Szóval örülnél még egy párnak... Őszintén szólva eszembejutott az is hogy komihatárt vezessek be... legalább időt is nyernék, de attól félek hogy akkor soha többé nem kéne frissítenem ahogy az aktivitásotokat nézem... meg nem is vagyok oda a komihatárokért szóval elvetettem. 
A harmadik ok pedig egy könyv. Elkezdtem olvasni a Szent Johanna Gimit. Nyilván már egy csomóan olvastátok szóval megérthetitek hogy nehezen lehet letenni. Legalábbis nekem. Sajna nagyon bele tudom élni magam a könyvekbe (de ebbe különösen)... Ha Reni sír én is... ha Reni nevet én is... És fura vagy nem de nekem Ricsi egyre jobban tetszik mint Cortez.. :$ De azért még maradok Corteznél :)... aki miatt megint rossz a kedvem mert összejött Vikivel... szóval matek után rohanok is tovább olvasni :)


A lényeg: - hamarosan friss
                  - nem lesz komihatár (de örülnék ha írnátok még)
                  - A Szent Johanna Gimi nagyon jó könyv ajánlom mindenkinek :D (ha valakinek megjött hozzá a kedve az első 5 részt el tudom küldeni e-mailbe :)
Selly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése