2011. november 15., kedd

Benne legyen a következő fejiben? :)

Sziasztok! 


Nos nem is tudom miért írom ki ezt a bejegyzést hiszen nyilvánvalóan egy emberen kívül senki sem olvassa a blogot. Egyetlen egy komit kaptam a legutóbbi (15.) fejezethez. :(


Mégis úgy gondoltam döntsetek ti a következő fejezethez. A kérdés a következő: Legyen csók? 
Hogy kik között az egyenlőre titok. Kommentbe írjátok le hogy legyen-e vagy ne (részemről mindkét lehetőséget meg tudnám oldani úgyhogy ez a ti döntésetek). És ha esetleg van valami amit még szívesen olvasnátok, esetleg van egy remek fordulatos ötletetek írjátok le azt is nyugodtan vagy küldjetek egy e-mailt. A cím nem változott maradt a sunny.blog@gmail.hu 


És még valami! Komihatárt nem fogok bevezetni mivel azt utálom, DE azért nem bánnám ha nem egy kicsit megerőltetnétek magatokat. Elég egy annyi hogy "jó" vagy "rossz" de legalább pár sort írjatok hogy ezzel én is fejlődhessek. Tudom mostanában sok volt a szünet de igyekszem pótolgatni, és örülnék ha látnám hogy megéri törni magam. 
Na ez most biztos egy tipikus "írói hisztinek" jött le de nem annak szántam. Csupán szeretném ha értékelnétek a munkámat. :/


                                                                                            Selly

9 megjegyzés:

  1. Öhm.... én inkább szeretném ha meglepnél :d jobb szeretem a meglepiket... amikor olyankor történnek dolgok mikor nem számítok rá:D És nyugi én olvaslak! csak ha lehet kicsit hosszabb fejiket pleaseeeee4
    puszi
    Bee

    VálaszTörlés
  2. LEGYEN! Bár egyet értek Bee-vel, legyen meglepi :D
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Okés meglepi lesz :) Egyébként még én sem tudom hogy lesz-e :P
    Bee: igyekszem hosszabb fejiket írni, de ha a rövidekre se jön komi akkor miért törjem magam a hosszabbért? :/
    Egyébként nemsokára jönnek a balhék is :D

    És köszi hogy írtatok :D

    VálaszTörlés
  4. Nézd sajnálom h nem írtam mindegyikhez, de én nekem nagyon tetszik amit csinálsz! Öhm ígérem ezentúl mindig írni fogok :P A blogolás miatt általában örülök ha van időm elolvasni őket de írok! :D Várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  5. Bee: Tudom nekem sincs időm semmire :/
    A suli meg a délutáni programok mellett örülök ha a géphez kerülök végre :D
    De te is mint blogos tudhatod hogy milyen jól esik akár egyetlen megjegyzés is :)
    És ha senki sem ír akkor én azt sem tudom hogy olvasnak-e egyáltalán :/

    VálaszTörlés
  6. legyen csók *-*
    csak ne a végén mert akkor az egy nagyon gonosz függővég lesz...:DD
    és több olvasód van mint egy mivel itt vagyok én is..:DD nagyon tetszik a történet és sajnálom hogy nem tudok mindig kommit írni de sajnos nem nagyon jut időm rá... de most már ígérem megpróbálok...:))
    puszii:szofii

    VálaszTörlés
  7. Szia!Legyen,puszi niki

    VálaszTörlés
  8. Szia.
    Én most kezdtem el a blogod olvasását. Nekem nagyon tetszik és legyen csók.
    Szia Orsi

    VálaszTörlés